Reklamační řád
Jak postupovat u reklamace
V případě zjištění problému či závady na zakoupeném zboží nás kontaktujte a popište problém, který se zbožím máte. Servis Vám poskytne úplné a odborné informace, poradí Vám, zda je možné vadu odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě zjištění závady je nutné vadné zboží zaslat okamžitě, nelze jej dále používat. Zjištěná závada takto může dopomáhat k vytvoření další přidružených závad. V takovémto případě je reklamace zamítnuta.
V případě objemného zboží nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malého zboží je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem nebo poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Adresa pro zasílání reklamací:
Gamisport - Reklamační odděleni
Koperníková 1158
Třinec 73961
Tel.: +420 558 988 147
Email: info@gamisport.cz
Pokud posíláte zboží k reklamaci je nutné doložit k zásilce tyto dokumenty:
- faktura/daňový doklad (kopie)
- řádně vyplněný reklamační list (důležitý je podrobný popis závady)
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
§ 561"(1) Lze-li závazek splnit více způsoby, má právo volby dlužník, nebylo-li dohodnuto jinak. Od provedené volby však nelze odstoupit."
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací.
Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním.
Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
Zboží bylo poškozeno živly.
Zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.