Reklamační řád

Jak postupovat u reklamace

V případě zjištění problému či závady na zakoupeném zboží nás kontaktujte a popište problém, který se zbožím máte. Servis Vám poskytne úplné a odborné informace, poradí Vám, zda je možné vadu odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě zjištění závady je nutné vadné zboží zaslat okamžitě, nelze jej dále používat. Zjištěná závada takto může dopomáhat k vytvoření další přidružených závad. V takovémto případě je reklamace zamítnuta.

V případě objemného zboží nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malého zboží je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem nebo poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Adresa pro zasílání reklamací:

Gamisport - Reklamační odděleni
Koperníková 1158
Třinec 73961
Tel.: +420 558 988 147
Email: info@gamisport.cz

Pokud posíláte zboží k reklamaci je nutné doložit k zásilce tyto dokumenty:

  •     faktura/daňový doklad (kopie)
  •     řádně vyplněný reklamační list (důležitý je podrobný popis závady)


Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

§ 561"(1) Lze-li závazek splnit více způsoby, má právo volby dlužník, nebylo-li dohodnuto jinak. Od provedené volby však nelze odstoupit."

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:


    Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací.
    Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním.
    Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
    Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
    Zboží bylo poškozeno živly.
    Zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.

Newsletter

O slevách a výprodejích informujeme e-mailem. Pro odběratele připravujeme také různé výhody.