Gamisport Cup 2016
Tipy na vánoční dárky pro sportovce

Botas technologie

TOTAL STABILITY TECHNOLOGY 2

 

Vysoce účelová konstrukce špičky se zvětšeným prostorem pro prsty z odolného plastu do -20º C, zaručující maximální ochranu a vysokou životnost obuvi.Nová ergonomická konstrukce a tvar poskytuje snadné nazutí, vysoký komfort obutí a ochrany, nízká hmotnost.

FPT - FLEX PROTECTION TONGUE

 

Asymetricky tvarovaný jazyk ze speciálních odlehčených materiálů, zaručující pružnou oporu nohy a vysokou ochranu nártu nohy.

PAS-FIT

 

Anatomická podpora kotníků pro maximální stabilitu a přenos energie na ocelový běh brusle, vysoká ochrana proti úderům. Speciální konstrukce a technologie vytvářející tuhou a pružnou patní a kotníkovou část svršku anatomického tvaru s vnitřním měkkým, individuálně přizpůsobivým polštářováním, která zajišťuje dokonalou fixaci nohy a ochranu.

INTEGRAL ANKLE PROTECTOR

 

Speciální venkovní ochrana a zpevnění kotníků z odolného plastu. Odolná PA tkanina – vysoká odolnost proti opotřebení se speciálním reliéfem tlumícím boční údery.

Moderní technologie LTT

 

LAYERS THERMO TECHNOLOGY – Optimální zpevnění svršku pro pevnou oporu a vysokou ochranu nohou - speciální technologie výroby vytvářející tuhý a pružný svršek odolný proti úderům a pohodlný pro nohu.

PROTECTION COMPONENT z odolného plastu – prodlužuje ochranu špičky a zpevňuje boky obuvi.

TS -TITANUM SEGMENT-chránič paty

 

BOTAS-E (Elastic) – anatomická vnitřní stélka – Komfortní lůžko pro chodidlo zesiluje pocit pohodlí v obuvi.

TAP- THERMO ACTIVE PADDING

 

Speciální polštářování pěnou MEMORY – Rychlé přizpůsobení obuvi individuálnímu tvaru nohy a dokonalá fixace

KIWI REGULAR – měkká podšívka příjemná při nošení – usnadňuje nazouvání, napomáhá odvádět vlhkost a udržet pohodlí uvnitř obuvi.

CONTROL BLOCK WEDGE 2

 

Zvyšuje boční i přímou podpěru nohy, snižuje potřebnou energii pro odraz a zastavení a poskytuje zvýšenou boční ochranu.

BOTAS PROFI 2

 

nová kompozitní podešev z karbonových a skelných vláken maximálně snižující hmotnost při současném zvýšení torzní tuhosti a maximálním přenosem energie do odrazu.